close
Paloma Faith -- New York





he days were long and the night so cold
The pages turn and the tale unfolds
He left me for another lady

She stood so tall and she never slept
There was not one moment he could regret
He left me for another lady

He took my hand one day and told me
He was leaving
Me disbelieving
And I, I, I, I, I, I, I, I
Had to let him go

Her name was New York
New York and she
Took his heart away from mine
Her name was New York,
New York
She had poisoned his sweet mind

The wolves they howl
For my lost soul
I fell down
A deep black hole
He’d left me for another lady
She poured the drinks
And she poured the power
Diamond girl
Who could talk for hours
He’d left me for another lady


Now I am on my own
He told me
He was leaving
And I was pleading
And I, I, I, I, I, I, I, I
Had to let him go

Her name was New York
New York and she
Took his heart away from mine
Her name was New York,
New York
She had poisoned his sweet mind

The greatest times
I don’t want to hear it
Your new life tonight
I don’t want to hear it
The newfound friends
She introduced you to
I don’t want to know them
I just want to be with you
Please don’t make me go to
New York

New York
She took your heart away from mine
Her name was New York
New York
She poisoned your sweet mind
She poisoned your sweet mind


這漫長的一天、寒冷的一夜
書頁翻動、故事展開
他為了另一個女人要離開我
她姿態高昂、夜夜不眠
他沒有一刻能夠反悔
他為了另一個女人要離開我

他牽著我的手對我說
他就要走了
我不敢置信
而我、而我、而我…
只能讓他走

她名叫紐約!紐約!
她偷走了他的心
她名叫紐約!紐約!
她玷汙了他純真的心

我聽見悼念我心碎的狼嚎
我跌入無底的深淵
他為了另一個女人要離開我
她傾注迷湯、讓權勢氾濫
她是滔滔不絕的拜金小姐
他為了另一個女人要離開我

現在只剩我一個人
他說要走了
我苦苦哀求
而我、而我、而我…
只能讓他走

她名叫紐約!紐約!
她偷走了他的心
她名叫紐約!紐約!
她玷汙了他純真的心

那些黃金歲月
我不想再聽
那些新的笑語
我不想再聽
她介紹給你的新面孔
我一點都不關心、我只要和你一起
別逼我也去
…紐約

紐約!
她偷走了他的心
她名叫紐約!紐約!
她玷汙了他純真的心







我先來個纖悔好了
因為我最近又在做不被允許的事
這次事件比較小一點點
就只是迷上看「Gossip Girl」而以啦         (而以嗎??)
至於心得嘛,有機會在補個我看影集的心得文

然後就聽到這首歌
「Paloma Faith」的歌聲,粗粗的好有磁性喔
推荐給大學生聽,他也覺得不錯
不過習慣性後知後覺的
這首歌在2009年早就發行了,我卻到現在才知道
唉~~誰叫我不問世事很久了呢




看完「Gossip Girl」第一季後,我也想去New York玩耍了



XOXO~~








arrow
arrow
    全站熱搜

    樂福妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()